woensdag 2 april 2014

Kenwood KT-413 AM-FM Stereo Tuner




Merk: Kenwood
Jaar: 1979

Mijn oordeel over deze tuner:
Het is een leuke tuner die automatisch de zenders zoekt. Met de schaalverlichting ziet het er in het donker erg mooi uit. Bij deze tuner hoort ook een versterker van Kenwood maar deze heb ik helaas niet.

Wat is er gebeurd met deze tuner
- Schoongemaakt
- Diverse condensatoren vervangen
- Defecte transistor vervangen

Deze tuner was eerst defect, vandaar dat ik het gratis heb gekregen. Ik vond het erg zonde om er niks mee te doen dus heb ik de vraag gesteld op het forum van circuitsonline (zie http://www.circuitsonline.net/forum/view/116246). Het was een kwestie van een transistor vervangen, en de tuner deed het weer prima. Deze tuner staat nog steeds in mijn huidige audio setup en ik ben er nog steeds dik tevreden mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten